Dzisiaj jest 19 lis 2019, 17:27

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 29 gru 2006, 7:58 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2006, 0:43
Posty: 493
Lokalizacja: Bogatynia
Moja osobista prośba do ludzi zajmujących się tym naszym forum !!!
Może trzeba by pogrupowć w jakiś sensowny sposób tematy na forum?

Nie mam pojecia czy da się to zrobić ale można by ująć niektóre rzeczy w odrębne "działy"

Propozycje:

1. Mecze Turowa
2. Wyjazdy
3. Liki do artykułów o tyrowie
4 DBE - komentarze

i tym podobne, bo zaczyna nam się młyn robic na forum.

Pzdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 gru 2006, 9:26 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2006, 11:40
Posty: 100
Lokalizacja: z pufy
Ja popieram kandydature Morgoth`a :) Znam go i ze starego forum na oficjalnej stronce i z forum e-basket, na którym można zobaczyc go w "akcji" więc Alex możesz obczaić co i jak :)No i ogólnie jeśli ma ktos jakies kontakty z osobami co sie zajmuja oficjalną strona to trzeba pogadać o tym,żeby umieścic tam jakiś odnośnik do tego forum.Bo teraz o tym forum wiedzą tylko "nasi" więc średniawka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 gru 2006, 9:35 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2006, 10:50
Posty: 271
Lokalizacja: sam nie wiem
muzyka_miasta pisze:
No i ogólnie jeśli ma ktos jakies kontakty z osobami co sie zajmuja oficjalną strona to trzeba pogadać o tym,żeby umieścic tam jakiś odnośnik do tego forum.


No niestety... W inny sposob trzeba rozreklamowac forum, poniewaz nie otrzymalem zgody na umieszczenie linku/newsa na www.ksturow.pl Moze jesli forum bedzie kulturalne (a przeciez takowe jest 8) ) i w ogole bedzie ladnie, to wlodarze klubu zmienia zdanie? Moja, jak i Wasza w tym glowa i to od nas zalezy:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 gru 2006, 10:22 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2006, 14:27
Posty: 280
Lokalizacja: Zgorzelec
Ja również popieram kandydature Morgotha i pomysł pokemona15 bardzo mi się podoba.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 0:04 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:55
Posty: 238
a co wy na dział poswięcony NBA ??


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 9:33 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2006, 10:50
Posty: 271
Lokalizacja: sam nie wiem
matii pisze:
a co wy na dział poswięcony NBA ??


A bedize ktos chetny, aby napedzac tam rozmowy i w ogole?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 11:29 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2006, 18:05
Posty: 136
Lokalizacja: Gliwice/Zgorzelec
matii pisze:
a co wy na dział poswięcony NBA ??


A to my juz tam gramy ??

A powaznie to na starym forum byl dzial poswiecony nba i strasznie krucho wygladal. moim zdaniem egzaminu nie zdal. W sieci jest wiele miejsc gdzie mozna pogadac o najlepszej lidze swiata i chyba niekoniecznie musi sie to odbywac w ramach dzialow posiweconych w sumie klubowi. No chyba ze znajdzie sie naprawde konkretna grupa ludzi ktorzy chcieliby cos takiego rozkrecic.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 14:12 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:55
Posty: 238
no cóż - to tylko propyzja ale jak nie to nie :/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 14:14 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 26 gru 2006, 10:24
Posty: 66
Jak już rozmawialiśmy Morgoth, moim zdaniem jak jakaś dyskusja na tak czy inaczej mało ruchliwym forum zmienia się we flejm, czyli po ludzku z tematu zwolnienia Karola przechodzi na wybory prezydenta USA w których wygrał aktor Regan i oczywiście rozmowa jest zażarta to powinno to być normalne i dozwolone. To taka mała dygresja;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 14:35 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2006, 10:50
Posty: 271
Lokalizacja: sam nie wiem
matii pisze:
no cóż - to tylko propyzja ale jak nie to nie :/


Nikt nie ma pretensji. Tylko dawniej na ksturow.pl byl to najmniej odwiedzany dzial, w ktorym pisano bardzo malo... Jesli jest spora grupa sympatykow NBA, ktorzy napedza ten temat, to czemu nie :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 gru 2006, 21:16 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2006, 18:05
Posty: 136
Lokalizacja: Gliwice/Zgorzelec
Anfer dyskusja dyskusji nie rowna. To ze forum jest na razie male nie znaczy ze nie moze trzymac poziomu. Zreszta znasz mnie, nie zamkne zadnego tematu gdzie dyskusja jest zazarta i na poziomie. To samo sie tyczy nba jesli bedzie czesto goscic miedzy tematami o turowie czy naszej lidze to nie widze powodu zeby taki dzial nie mogl powstac. Wszystklo zalezy od nas samych.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2007, 16:20 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2006, 14:27
Posty: 280
Lokalizacja: Zgorzelec
No racja. Nie wiem jak to wyglądało na starym forum ale tutaj mógłby powstać dział poświęcony NBA :smt026


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2007, 18:37 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 29 gru 2006, 21:03
Posty: 129
Lokalizacja: Zgorzelec
Ja mógłbym wrzucać jakieś newsy i ciekawostki do tego działu, ciekawe zdjecia, linki do filmików. Jak się znajdzie ktoś kto jeszcze chciałby coś robic to byłbym na TAK


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2007, 19:19 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2006, 18:05
Posty: 136
Lokalizacja: Gliwice/Zgorzelec
skyline_mts jak mowilem wszystko zalezy od samych forumowiczow. Ja tam nie widze powodu by nie zalozyc jakis ciekawych tematow i wtedy zobaczymy jak to bedzie wygladac.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 sty 2007, 20:13 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2006, 20:55
Posty: 238
no to moze sp[róbujmy temacik moze o All stars Weekend co ??
i wtedy sie przekonamy.
peace


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..