forum.zgorzelec.info
http://forum.zgorzelec.info/

Problem z Neostradą
http://forum.zgorzelec.info/viewtopic.php?f=60&t=3933
Strona 2 z 2

Autor:  aleksander [ 13 lut 2010, 22:35 ]
Tytuł: 

nie wiem jak z netem, ale w piątek dostałem smsa, że juz jest wsio ok.

Autor:  jacoo [ 15 lut 2010, 8:58 ]
Tytuł: 

W sobotę nadal było jak poprzedniego dnia - transfer na 1/10 podpisanej prędkości.
W poniedziałek wróciło do normy i leci na maxa. Z TPSA jeszcze nie dzwonili.

Autor:  Atomic [ 15 lut 2010, 9:07 ]
Tytuł: 

U mnie niestety nadal niestabilnie

Autor:  Gero [ 15 lut 2010, 10:24 ]
Tytuł: 

Atomic pisze:
U mnie niestety nadal niestabilnie

I tak ma być ponoć do końca marca. Dziś zadzwonili z Telekompromitacji, że mają wpisaną w systemie datę zakończenia modernizacji. Niestety w TePsie nikt nie jest w stanie powiedzieć co modernizują :smt044

PS W sobotę nawet net działał normalnie.

U mnie problem jest z downloadem - upload jak na razie w normie

Autor:  mobilek32 [ 15 lut 2010, 10:34 ]
Tytuł: 

hmm... Mam ten sam problem neta mam 1 mb a jest tylko 512 kb... i jeszcze do tego mniej więcej co godzine, dwie neostrada mi sie rozłacza sama z siebie po czym nie moge jej włączyć przez kilka minut..

Autor:  Grzegorz [ 20 lut 2010, 9:07 ]
Tytuł: 

Gero pisze:
Niestety w TePsie nikt nie jest w stanie powiedzieć

Ja dostałem odpowiedź w temacie reklamacji
mam łącze 2 M a możliwości obecno, to 0,2 M, czyli 10%.
Po złożeniu reklamacji otrzymałem odpowiedź, ze koszt jaki zapłacę do zakończenia modernizacji będzie adekwatny do wielkości usługi, czyli 10 %.
Na początek zaproponowano mi %0 % ale nie zgodziłem się i dałem za dowód o sygnałach niedomagań neostrady to właśnie forum i zmniejszyli mi fakturę do 10 %.
Jest to jawny dowód na to, że o swoje trzeba walczyć.
Trzeba walczyć o jakość usług, za które płaci się ciężko zarobione pieniądze.

Nieśmiało chciałbym dodać, że na stronie TP SA macie możliwość złożenia reklamacji zawierających się tylko w 400 znakach.
W związku z tym, że dla mnie to za mało, umożliwiono mi złożenie specjalnej reklamacji zawierającej ponad 400 znaków a rozpatrzenie jej trwało ok. 3 godzin.
TP SA potrafi się dostosować nawet do klientów piszących skargi w formacie większym niż standardowe 400 znaków.

P
G

Autor:  czaja_ [ 28 lut 2010, 8:27 ]
Tytuł: 

ja reklamacje zglosilem pod 9393 za ostatnie 3 miesiące było tam moje kilkanaście zgłoszeń o złej pracy neostrady + TP ma aplikacje która pokazuje obciążenia na centralach i na podstawie tego uznaje lub nie , za listopad,grudzień , styczeń dostalem 115 zł upustu na nastepnym rachunku

a z tą modernizacją to faktycznie jaja 1dni mówia 1 a inni 2gie
do końca marca jest blisko wtedy sie okaze :)

Autor:  Smerfetka [ 01 mar 2010, 22:15 ]
Tytuł: 

U mnie najgorzej między godziną 17 a 20:30. Wtedy muuuuuuuli i muuuuuli aż wkońcu wyłączam kompa żeby się nie wkurzać więcej. Mam nadzieję, że niedługo to minie, bo każda cierpliwość ma swoje granice...... Nawet moja ;-)
Pozdrowionka :)

Autor:  Grzegorz [ 02 mar 2010, 7:15 ]
Tytuł: 

Smerfetka pisze:
bo każda cierpliwość ma swoje granice...... Nawet moja

a reklamowałaś jakość usług?
ja reklamowałem i mam zmniejszenie opłat ooooo ... 99 %
Opłaca się reklamować, jeśli masz płacić za określoną usługę.
P
G

Autor:  czaja_ [ 07 mar 2010, 18:09 ]
Tytuł: 

dzisiaj znowu lazi tragedia ..........

szkoda gadac

Autor:  Atomic [ 07 mar 2010, 19:14 ]
Tytuł: 

U mnie od świąt tak się ciągnie zgłaszałem kilkanaście razy ... i nic :(

może jakieś pospolite ruszenie coś by pomogło

Autor:  sloniu_21 [ 15 mar 2010, 16:27 ]
Tytuł: 

Ja nie chcę być złośliwy, ale na 95% w umowie z TPSA na świadczenie usługi Neostrada nie jest napisane "gwarantowana prędkość 1 Mb/s" tylko zapewne "prędkość do 1 Mb/s". Czyli teoretycznie nawet jakby dostarczyli transfer o prędkości 10 kb/s to byłoby to zgodne z umową, bo 10 kb/s < 1024 kb/s.

Przeczytajcie sobie też ten artykuł.
Na szczęście w tej sprawie wypowiedział się Urząd Komunikacji Elektronicznej i TPSA powinna obniżać w takich przypadkach abonament.

Pamiętam złość niemieckich klientów, kiedy kupowali u providera łącze o prędkości "bis zu 16.000 kb/s", a możliwości techniczne umożliwiały tylko 768 kb/s. Oczywiście pomiar maksymalnej prędkości był możliwy dopiero po podpisaniu lojalki na 24 miesiące.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/