forum.zgorzelec.info http://forum.zgorzelec.info/ |
|
Problem z Neostradą http://forum.zgorzelec.info/viewtopic.php?f=60&t=3933 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | aleksander [ 13 lut 2010, 22:35 ] |
Tytuł: | |
nie wiem jak z netem, ale w piątek dostałem smsa, że juz jest wsio ok. |
Autor: | jacoo [ 15 lut 2010, 8:58 ] |
Tytuł: | |
W sobotę nadal było jak poprzedniego dnia - transfer na 1/10 podpisanej prędkości. W poniedziałek wróciło do normy i leci na maxa. Z TPSA jeszcze nie dzwonili. |
Autor: | Atomic [ 15 lut 2010, 9:07 ] |
Tytuł: | |
U mnie niestety nadal niestabilnie |
Autor: | Gero [ 15 lut 2010, 10:24 ] |
Tytuł: | |
Atomic pisze: U mnie niestety nadal niestabilnie
I tak ma być ponoć do końca marca. Dziś zadzwonili z Telekompromitacji, że mają wpisaną w systemie datę zakończenia modernizacji. Niestety w TePsie nikt nie jest w stanie powiedzieć co modernizują PS W sobotę nawet net działał normalnie. U mnie problem jest z downloadem - upload jak na razie w normie |
Autor: | mobilek32 [ 15 lut 2010, 10:34 ] |
Tytuł: | |
hmm... Mam ten sam problem neta mam 1 mb a jest tylko 512 kb... i jeszcze do tego mniej więcej co godzine, dwie neostrada mi sie rozłacza sama z siebie po czym nie moge jej włączyć przez kilka minut.. |
Autor: | Grzegorz [ 20 lut 2010, 9:07 ] |
Tytuł: | |
Gero pisze: Niestety w TePsie nikt nie jest w stanie powiedzieć
Ja dostałem odpowiedź w temacie reklamacji mam łącze 2 M a możliwości obecno, to 0,2 M, czyli 10%. Po złożeniu reklamacji otrzymałem odpowiedź, ze koszt jaki zapłacę do zakończenia modernizacji będzie adekwatny do wielkości usługi, czyli 10 %. Na początek zaproponowano mi %0 % ale nie zgodziłem się i dałem za dowód o sygnałach niedomagań neostrady to właśnie forum i zmniejszyli mi fakturę do 10 %. Jest to jawny dowód na to, że o swoje trzeba walczyć. Trzeba walczyć o jakość usług, za które płaci się ciężko zarobione pieniądze. Nieśmiało chciałbym dodać, że na stronie TP SA macie możliwość złożenia reklamacji zawierających się tylko w 400 znakach. W związku z tym, że dla mnie to za mało, umożliwiono mi złożenie specjalnej reklamacji zawierającej ponad 400 znaków a rozpatrzenie jej trwało ok. 3 godzin. TP SA potrafi się dostosować nawet do klientów piszących skargi w formacie większym niż standardowe 400 znaków. P G |
Autor: | czaja_ [ 28 lut 2010, 8:27 ] |
Tytuł: | |
ja reklamacje zglosilem pod 9393 za ostatnie 3 miesiące było tam moje kilkanaście zgłoszeń o złej pracy neostrady + TP ma aplikacje która pokazuje obciążenia na centralach i na podstawie tego uznaje lub nie , za listopad,grudzień , styczeń dostalem 115 zł upustu na nastepnym rachunku a z tą modernizacją to faktycznie jaja 1dni mówia 1 a inni 2gie do końca marca jest blisko wtedy sie okaze |
Autor: | Smerfetka [ 01 mar 2010, 22:15 ] |
Tytuł: | |
U mnie najgorzej między godziną 17 a 20:30. Wtedy muuuuuuuli i muuuuuli aż wkońcu wyłączam kompa żeby się nie wkurzać więcej. Mam nadzieję, że niedługo to minie, bo każda cierpliwość ma swoje granice...... Nawet moja Pozdrowionka |
Autor: | Grzegorz [ 02 mar 2010, 7:15 ] |
Tytuł: | |
Smerfetka pisze: bo każda cierpliwość ma swoje granice...... Nawet moja
a reklamowałaś jakość usług? ja reklamowałem i mam zmniejszenie opłat ooooo ... 99 % Opłaca się reklamować, jeśli masz płacić za określoną usługę. P G |
Autor: | czaja_ [ 07 mar 2010, 18:09 ] |
Tytuł: | |
dzisiaj znowu lazi tragedia .......... szkoda gadac |
Autor: | Atomic [ 07 mar 2010, 19:14 ] |
Tytuł: | |
U mnie od świąt tak się ciągnie zgłaszałem kilkanaście razy ... i nic może jakieś pospolite ruszenie coś by pomogło |
Autor: | sloniu_21 [ 15 mar 2010, 16:27 ] |
Tytuł: | |
Ja nie chcę być złośliwy, ale na 95% w umowie z TPSA na świadczenie usługi Neostrada nie jest napisane "gwarantowana prędkość 1 Mb/s" tylko zapewne "prędkość do 1 Mb/s". Czyli teoretycznie nawet jakby dostarczyli transfer o prędkości 10 kb/s to byłoby to zgodne z umową, bo 10 kb/s < 1024 kb/s. Przeczytajcie sobie też ten artykuł. Na szczęście w tej sprawie wypowiedział się Urząd Komunikacji Elektronicznej i TPSA powinna obniżać w takich przypadkach abonament. Pamiętam złość niemieckich klientów, kiedy kupowali u providera łącze o prędkości "bis zu 16.000 kb/s", a możliwości techniczne umożliwiały tylko 768 kb/s. Oczywiście pomiar maksymalnej prędkości był możliwy dopiero po podpisaniu lojalki na 24 miesiące. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |