Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 21:38

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 21 cze 2008, 9:10 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 14 mar 2007, 17:44
Posty: 169
Lokalizacja: Zgorzelec
Salon Plus GSM na batorego, bardzo niemiła i opryskliwa obsługa, panie nie przyciągaja klientów swoim zachowaniem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 cze 2008, 10:18 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 21 sty 2005, 16:02
Posty: 4170
Lokalizacja: near Central Park
Cytuj:
panie nie przyciągaja klientów swoim zachowaniem.
no właśnie, a może to nie ta firma? :|


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 cze 2008, 20:16 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 14 mar 2007, 17:44
Posty: 169
Lokalizacja: Zgorzelec
bombas3 pisze:
Cytuj:
panie nie przyciągaja klientów swoim zachowaniem.
no właśnie, a może to nie ta firma? :|


a to dlaczego?
obsługa sie tam zmieniła...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 23 cze 2008, 20:56 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2005, 22:46
Posty: 1694
Lokalizacja: Kraina Baśni
Mogłyby przyciągać klientów gdyby to był inny biznes :smt044


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 cze 2008, 14:27 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2005, 12:37
Posty: 127
Lokalizacja: Zgorzelec/Centralne
Kupowałem niedawno telefon na Batorego w Plusie, obsługiwała mnie kobieta i było bardzo sympatycznie. Gdybym nie był z żoną to byłoby jeszcze milej :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 cze 2008, 20:50 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo

Rejestracja: 04 sty 2006, 9:29
Posty: 1280
Lokalizacja: miasteczko Salem
sloniu_21 pisze:
K na Batorego w Plusie,P



Wszedłem tam, spytałem kto mi sprzeda monitor, odczekałem 20 minut i wyszedłem.

Obsługa po huxx , jak to się czasem mówi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Kaufland
Post: 02 lip 2008, 12:05 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
Oj mój ulubiony Kaufland. Nie dawno miałem przyjemność zobaczyć taką sytuację. Klient zakupił jakieś mięso na dziale samoobsługowym, na towarze była cena np.7 zł, a na paragonie już np. 8,5. Klient zarządał zwrotu różnicy. Niestety nic z tego. Dyrektor obiektu powiedział, że ta cena na towarze NIC NIE ZNACZY i nie musi ich obowiązywać, że najważniejsza jest cena na cenówce. Może bym się z tym zgodził gdyby na towarze obok ceny pisało cena sugerowana lub cena promocyjna od ... do.... Niestety nic takiego tam nie pisało. Kiedy markety nauczą się traktować klientów poważnie????


Oczywiście klient nie odzyskał różnicy!!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 lip 2008, 12:20 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2005, 7:16
Posty: 1929
Lokalizacja: Zgorzelec
Od kilkunastu lat jestem klientem bankow internetowych, ale niedawno mialem okazje spedzic kilkadziesiat minut w banku PKO, chyba BP - ten na rogu,tuz przy granicy.
Po prostu bylem tam ze starsza osoba, ktora miala zalatwiac swoje sprawy. Mimo, ze ostatni raz bylem tam kilka lat wczesniej moje odczucia zwiazane z tym miejscem wcale sie nie zmienily.
Przygnebiajacy widok - spora kolejka (stojaca) pod oknem, porozrywane reklamy na oknach, pozolkle ramy okien i drzwi wewnatrz budynku. Jakies podrapane do czystej plyty pilsniowej lawy w kaciku z sofami. Na dodatek lawa sklecona za pomoca zwyklych gwozdzi. Obicie sofy porwane. Panele scienne krzywe, wybrzuszaja sie na scianach, brak listwy naroznej...Do tego chwile przypatrywalem sie obsludze - mloda pani pod oknem zula gume obslugujac klienta, a inna przy tych stanowiskach (gdzie obsluguje sie klienta na stojaco) na caly glos przez telefon w dosc nieuprzejmy sposob splawiala jakiegos klienta. Do tego totalna niekompetencja - kazdy do kazdego chodzi o cos wypytywac, ludzie czekaja i sie niecierpliwia, brzydkie wnetrze - porazka. Nie wiem co ten bank oferuje, ze ludzie sa jego klientami, ale wydaje mi sie ze chyba wszedzie jest lepiej niz tam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 lip 2008, 12:46 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2005, 12:37
Posty: 127
Lokalizacja: Zgorzelec/Centralne
Brzydki, zaniedbany bank oznacza, ze nie wydaje pieniedzy swoich klientow na marmury tylko je inwestuja ;)

To tak jak z dziurawymi skarpetkami szefa Banku Swiatowego Paula Wolfowitza
http://skocz.pl/skbs


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Kaufland
Post: 06 lip 2008, 12:13 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 15 maja 2008, 21:10
Posty: 115
Lokalizacja: to tu..to tam
ksavier pisze:
Oj mój ulubiony Kaufland. Nie dawno miałem przyjemność zobaczyć taką sytuację. Klient zakupił jakieś mięso na dziale samoobsługowym, na towarze była cena np.7 zł, a na paragonie już np. 8,5. Klient zarządał zwrotu różnicy. Niestety nic z tego. Dyrektor obiektu powiedział, że ta cena na towarze NIC NIE ZNACZY i nie musi ich obowiązywać, że najważniejsza jest cena na cenówce. Może bym się z tym zgodził gdyby na towarze obok ceny pisało cena sugerowana lub cena promocyjna od ... do.... Niestety nic takiego tam nie pisało. Kiedy markety nauczą się traktować klientów poważnie????


Oczywiście klient nie odzyskał różnicy!!!


Wg mnie okrutne brednie piszesz. Do takiej błahostki jak różnica w cenie nie wzywa się dyrektora, tylko wypłaca, przeprasza i ewentualnie daje niewielki upominek (np paskudna czekolada). Brednie.
A ja nadal nie rozumiem tych, którzy idą robić zakupy tam gdzie im się nic nie podoba. Chyba przychodzą tylko po to by potem bić pianę. ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 lip 2008, 14:30 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
blueeelabel pisze:
Wg mnie okrutne brednie piszesz. Do takiej błahostki jak różnica w cenie nie wzywa się dyrektora, tylko wypłaca, przeprasza i ewentualnie daje niewielki upominek (np paskudna czekolada). Brednie.


Brednie, klient nie odzyskał pieniędzy!!!, nikt go nie przeprosił!!!, nikt mu nie dał upominku!!!
Do tego pod jego adresem padły nie miłe słowa!!! SKANDAL!!!

Co do błahostek też się nie zgadzam, cena to jedna z najważniejszych cech dotyczących towaru. Jeżeli im brakuje personelu do sprawdzania rozbieżności to niech zatrudnią sobie ludzi do tego, a nie ludzi nabijać w butelki jak leci.

blueeelabel pisze:
A ja nadal nie rozumiem tych, którzy idą robić zakupy tam gdzie im się nic nie podoba. Chyba przychodzą tylko po to by potem bić pianę. ;)


A kto powiedział, że Kaufland-u nie lubię? Ja lubię jak ktoś się przyznaje do winy i wtedy wszystko przechodzi w niepamięć. I tak powinno być, a nie właśnie BIĆ TĘ PIANĘ.

A ten tekst

blueeelabel pisze:
bić pianę


to już gdzieś słyszałem. he he


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 lip 2008, 15:45 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2005, 22:46
Posty: 1694
Lokalizacja: Kraina Baśni
A ja jakoś nie wierzę w tę historię. Nie jeden raz coś podobnego spotkało mnie w kauflandzie i nigdy nie byłoproblemu ze zwrotem różnicy a do tego słowo PRZEPRASZAM jest tam używane i upominki też dostałam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 lip 2008, 16:13 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
Jagna pisze:
A ja jakoś nie wierzę w tę historię. Nie jeden raz coś podobnego spotkało mnie w kauflandzie i nigdy nie byłoproblemu ze zwrotem różnicy a do tego słowo PRZEPRASZAM jest tam używane i upominki też dostałam.


Czyli co zmyśliłem sobie?

Poważnie, tylko raz coś takiego widziałem, ale widziałem, co mnie bardzo zdziwiło bo wcześniej faktycznie ja nigdy nie miałem z tym kłopotu.

Po co miałbym kłamać, przecież co ja bym miał z tego, a Pan dyrektor Kauflandu okazał się kulturalnym facetem i sam czasami mi się kłania w sklepie jak jestem na zakupach.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lip 2008, 7:07 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 15 maja 2008, 21:10
Posty: 115
Lokalizacja: to tu..to tam
Czyli... raz się trafiło. Nie jestem w stanie odpowiadać za wszyskich, zdarza się, że czasem ktoś zachowa się nieodpowiednio, niefachowo a jego odpowiedź może mieć niewiele wspólnego z kulturą. Zapewniam Cię, że nie jest to standardowa obsługa klienta, zazwyczaj staram się pomóc każdemu kto ma jakiś problem. I wierz mi, dla mnie różnica w cenie to błahostka, sama sprawdzam paragony jak robię zakupy, bo wiem z jakiego powodu powstają te różnice:)
a SKANDALEM jest to, że starosta nadal jest starostą ]:->


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 lip 2008, 8:39 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
blueeelabel pisze:
Cię, że nie jest to standardowa obsługa klienta, zazwyczaj staram się pomóc każdemu kto ma jakiś problem.


Rozumiem, że jesteś pracownikiem Kauflandu?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..