Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:35

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12 sty 2018, 21:55 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 12 sty 2018, 21:34
Posty: 2
Witam,mam internet w tomków ponieważ się przeprowadziłem,Prędkosc internetu na stronie wykazuje 10Mbps jednak ja mam 1,5Mbps wiem,że to tak działa,moje pytanie to czy moge zmienić ten internet w tym momencie,umowa jest do czerwca,mogę zmienić z tych 10 na 200Mbps? czy musze czekać aż do Czerwca i wziąść umowę na nowo


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 sty 2018, 22:22 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2007, 12:05
Posty: 5141
Lokalizacja: Zgorzelec
Tutaj o to pytasz? :roll:

Wszelkie linki skasuję :smt021

MementuM pisze:
...wziąść...


Słownik kup na początek :smt033


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 sty 2018, 22:28 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 12 sty 2018, 21:34
Posty: 2
YELLO_35 pisze:
Tutaj o to pytasz? :roll:

Wszelkie linki skasuję :smt021

MementuM pisze:
...wziąść...


Słownik kup na początek :smt033


ok,dalej to nie jest odpowiedź na moje pytanie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 sty 2018, 13:11 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 06 sty 2018, 18:41
Posty: 2
Zadzwoń do nich w ciągu tygodnia (tak koło południa) wtedy na pewno pracują :) a wtedy udzielą Ci wszelkich informacji :grin:

Skoro masz 'taki a nie inny internet', więc dla ułatwienia podaję Ci nr telefonu: 75-645-53-01 :smt028

Pzdr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 sty 2018, 15:30 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 14 sty 2011, 17:39
Posty: 117
Lokalizacja: Zgorzelec
Jak masz 10 Mb to ma być 10Mb. Jeśli pokazuje Ci 1,5 Mb to znaczy że masz usterkę.Usterki zgłasza się w BOK nie na forum. :smt021


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 sty 2018, 17:40 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2007, 12:05
Posty: 5141
Lokalizacja: Zgorzelec
ŚCIGANY pisze:
Usterki zgłasza się w BOK nie na forum.


Tu masz odpowiedź MementuM :roll:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 sty 2018, 17:39 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2005, 11:16
Posty: 2382
Lokalizacja: Zgorzelec
Ja mam u nich internet od około dziesięciu lat. Jestem zadowolony, żadnych problemów, w razie zgłoszenia awarii szybka interwencja techników. Mam gwarantowane w umowie 200Mb/s tyle mam rzeczywiście, czasem nawet nieco więcej. Na chwilę obecna nie widzę na lokalnym rynku konkurencji Tomkowa, która mogłaby chociaż za podobną cenę zaoferować mi takie same lub lepsze warunki, a do tego pomoc techniczną i biuro na miejscu. Właśnie ta pomoc techniczna jest dla mnie ich największym atutem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 sty 2018, 19:15 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 15 sty 2018, 19:13
Posty: 1
ja mam 20 MB/s i tak hula jak jest w umowie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 sty 2018, 10:32 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 10:59
Posty: 3406
Lokalizacja: Zgorzelec
viper126pzgc u mnie dokładnie taka sama sytuacja :smt023


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 100 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..