Dzisiaj jest 24 sie 2019, 19:13

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Post: 17 lip 2006, 5:47 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
Pisać o najgorszych, to czemu nie pisać o najlepszych, o sklepach i firmach, które lubimy. Zapraszam!


Ostatnio zmieniony 17 lip 2006, 5:52 przez ksavier, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 lip 2006, 5:51 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
To prawda, że sklep jest ok. Kupuję tam od czasu do czasu, a jak coś potrzebuję to idę tylko tam. Pozdrawiam sklep Vertical.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 lip 2006, 11:41 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2005, 13:13
Posty: 1704
Lokalizacja: Daszyńskiego
Ja polecam też inny sklep komputerowy na ulicy Kościuszki ( skep nazywa się chyba Top Trendy ;p ) w sklepie cennyy artykułów są niskie a obsługa profesonalna :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: DZIWNE
Post: 09 sie 2006, 19:08 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
Zastanawiam się. Jest temat dotyczący najgorszych sklepów i firm, jest tam kilkanaście wpisów, a tu nic, czyżby w Zgorzelcu nie było normalnych sklepów(firm), o których warto byłoby napisać. [/img]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 sie 2006, 20:01 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2006, 11:44
Posty: 1099
Lokalizacja: Wrocław
Są!! Np Żabka na chrobrego :D mieszkałam obok i zawsze lubiłam robić w niej zakupy, miła obsługo to jest to czym może sobie sklep zaskarbic moja sympatie :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 sie 2006, 20:38 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
ZUH Elektroniki - na Św. Jana i plus dla Jacka za wyprodukowanie dobrych kabli, które już są podłączone i chodzą rewelacyjnie.

Vertical przy Langiewicza - za stałą i dobrą współpracę w zakersie sprzętu komputerowego

:wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 sie 2006, 3:07 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2005, 0:14
Posty: 161
Lokalizacja: Zgorzelec
Sklepy spożywcze na boh. getta; Sklep komputerowy Adax na batorego bodajze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 10 sie 2006, 4:27 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2006, 14:02
Posty: 675
Lokalizacja: Zgorzelec
A ja myślę, że Basket Komp na Boh. Getta jest warty polecenia. Zawsze można się dogadać co do ceny, obsługa w porządku, a oczekiwanie na zamówienie krótkie. Polecam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 sie 2006, 10:21 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 28 sie 2006, 9:24
Posty: 132
Lokalizacja: to tu, to tam...
A ja zadowolona byłam ze wczorajszej obsługi w INTER-CAR'ze obok starostwa... Coś mi w kole gruchotało, chłopaki popatrzyli, rozkręcili, wymienili, dowieźli częsci... i nawet tanio wyszło. A było miło, konkretnie, dowcipnie... liczy się wrażenie, skuteczność i cena.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 sie 2006, 13:48 
Offline
gaduła
gaduła
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2006, 0:49
Posty: 302
Lokalizacja: Obywatel świata
A ja juz kolejny raz jestem zadowolony z biura podrózy WEGA na Bohaterów:):):)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 sie 2006, 16:18 
Offline
rekrut
rekrut
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2005, 18:16
Posty: 73
A ja osobi¶cie polecam go¶cia od domofonów - (niestety nie wiem jaka to firma:) - ale go¶æ wielki czarny i troche grubawy:)))) ) - a pozatym:Konkretny, dowcipny,uprzejmy i zawsze mo¿na siê z nim dogadaæ


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2006, 22:37 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 11 wrz 2006, 20:16
Posty: 4
POLECAM:
Vertical przy Langiewicza mila i fachowa obsluga
FOCUSRTV przy ulicy Wyspianskiego naprawa sprzetu rtv itp kolo konkretny (kolo emosa)
Renault Zgorzelec ulica Gornicza 6


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2006, 12:54 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2005, 13:13
Posty: 1704
Lokalizacja: Daszyńskiego
Widze że Vertical jest tutaj najbardziej chwaloną firmą z działu informatyki :> Sam osobiście częstwo robie tam zakupy i bardzo polecam ten sklep ( miła i profesjonalna obsługa , jeżeli czegoś nie ma na stanie akurat to za max 24 h już jest )


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2006, 12:58 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 11 paź 2005, 20:51
Posty: 251
Lokalizacja: stąd
DAREK pisze:
POLECAM:

FOCUSRTV przy ulicy Wyspianskiego naprawa sprzetu rtv itp kolo konkretny


tak konkretny ze w przypadku mojej nokii bylo przez 3 mce bylo - prosze przyjsc za tydzien bo nie mialem czasu, i koniec koncow stwierdzil ze naprawa nieoplacalna


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2006, 12:59 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 11 paź 2005, 20:51
Posty: 251
Lokalizacja: stąd
glucior pisze:
A ja osobiście polecam gościa od domofonów - (niestety nie wiem jaka to firma:) - ale gość wielki czarny i troche grubawy:)))) ) - a pozatym:Konkretny, dowcipny,uprzejmy i zawsze można się z nim dogadać


opis konkret, bedziemy lapac kazdego grubasa na miescie ;-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..