Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:00

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: JĘZYK POLSKI
Post: 24 sie 2006, 20:02 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
madzia_zgc pisze:
ksavier pisze:
Pozdrawiam wszystki i ADMINA, który pilnuje tu pożądku. :D


UpoRZądkuj najpierw swój język polski :twisted:


Niestety ja nie jestem idealny jak Ty, a do tego nie zależy mi na tym, nie to jest dla mnie istotne.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: EKO WARSZAWSKA
Post: 24 sie 2006, 20:07 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 16 lip 2006, 9:03
Posty: 90
Lokalizacja: Zgorzelec
Uwaga zła wiadomość dla firmy EKO, oraz jej klientów, dnia wczorajszego naciełem się w sklepie na ulicy Warszawskiej na dziale mięsnym na nie świerzą kiełbasę, nie nadającą się do spożycia. Zastanawiałem się, czy nie udać sie z tym do sanepidu, ale daję im drugą szansę. Przez czyjąś nie uwagę możemy ryzykować własnym zdrowiem, a to już lekka przesada.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 24 sie 2006, 20:12 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2006, 11:44
Posty: 1099
Lokalizacja: Wrocław
ksavier pisze:
Niestety ja nie jestem idealny jak Ty, a do tego nie zależy mi na tym, nie to jest dla mnie istotne.


Nie jestem idealna i wcale się za taką nie uważam 8)

ksavier pisze:
Zastanawiałem się, czy nie udać sie z tym do sanepidu, ale daję im drugą szansę. Przez czyjąś nie uwagę możemy ryzykować własnym zdrowiem, a to już lekka przesada.


Własnie przez to,ze wszyscy sa tacy wspanialomyslni i daja II szanse znajdujemy i bedziemy znajdować nieświeŻe kiełbaski :?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 sie 2006, 18:58 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2006, 20:29
Posty: 118
Lokalizacja: nad jeziorem
Ja ze swojej strony mogê odradziæ Art Music - obs³uga jest tragiczna, ci ludzie nie wiedz±, co sprzedaj±. Ceny te¿ wo³aj± o pomstê do nieba. Przykra sprawa, bo to w sumie jedyny sklep muzyczny w mie¶cie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 sie 2006, 19:08 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2006, 20:29
Posty: 118
Lokalizacja: nad jeziorem
madzia_zgc pisze:
Mnie zawsze na PkS-ie zabijala "uprzejmosc" pan w punkcie informacyjnym lub w kasach biletowych. Czasami kiedy juz uzyskalam potrzebne informacje odnosilam wrazenie,ze powinnam przeprosic szanowna matrone w okienku,ze w ogole smialam zapytac o rozklad. Dlatego z uslug PKS-u juz dawno przestalam korzystac,jezdze pociagami lub busami :)


W³a¶nie ... pani w okienku na przystanku autobusowym. Nie wiem, jak mo¿na byæ tak niemi³± osob±, ale na w³asne oczy widzia³am, jak ta pani, której praca polega na informowaniu ludzi o odjazdach autobusów, zwyzywa³a cz³owieka, który grzecznie chcia³ zasiêgn±æ informacji. Nic, tylko nagraæ jej ''wi±zankê" i podsun±æ zwierzchnikom.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 sie 2006, 10:21 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 28 sie 2006, 9:24
Posty: 132
Lokalizacja: to tu, to tam...
"Ja stosuję zasadę opisaną przez Kasię 145 . Kłótnia z klientem to dyskwalifikacja każdego biznesu."


Kłótnię prowokuje najczęściej klient. A Wy jak te cielaki... sprzedawce utożsamiacie z całym biznesem. On tylko wykonuje polecenia szefa. Stąd ta inwigilacja i patrzenie na ręce. Sprzedawca też człowiek, niekoniecznie gorszy. Musi się uśmiechać, choć ma ochote zabić. Klient nasz pan. Już to dziś pisałam, pan przez małe p. Niekulturalny, często wulgarny i z krzykiem na ustach.

Medal ma dwie strony, kochani:)

ps... rację jednak przyznac muszę.... brak ugodowego załatwienia sprawy to dyskwalifikacja.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 sie 2006, 15:57 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 06 lip 2006, 12:24
Posty: 489
Lokalizacja: Zgorzelec
Sklep PORTAL na ul.Luzyckiej i ich paragony wazne do godziny 14 :shock:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 7:46 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo

Rejestracja: 04 sty 2006, 9:29
Posty: 1280
Lokalizacja: miasteczko Salem
xionc pisze:
Sklep PORTAL na ul.Luzyckiej i ich paragony wazne do godziny 14 :shock:


Jak to do 14?
Czyli po 14 ,czy nawet za 6 miesięcy z reklamacji nici.
Nie mam czasu teraz szukac .Są w sieci przepisy i rozporządzenia na temat reklamacji, i z tego co pamietam, to jeśli producent nie przewidział inaczej to reklamacja na podstawie paragonu jest możliwa rok od czasu zakupu.
Może mają taki program do sprzedaży i drukuje im taką pierdołę,ale ciakwe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 7:56 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2006, 14:02
Posty: 675
Lokalizacja: Zgorzelec
Kermit pisze:
madzia_zgc pisze:
Mnie zawsze na PkS-ie zabijala "uprzejmosc" pan w punkcie informacyjnym lub w kasach biletowych. Czasami kiedy juz uzyskalam potrzebne informacje odnosilam wrazenie,ze powinnam przeprosic szanowna matrone w okienku,ze w ogole smialam zapytac o rozklad. Dlatego z uslug PKS-u juz dawno przestalam korzystac,jezdze pociagami lub busami :)


Właśnie ... pani w okienku na przystanku autobusowym. Nie wiem, jak można być tak niemiłą osobą, ale na własne oczy widziałam, jak ta pani, której praca polega na informowaniu ludzi o odjazdach autobusów, zwyzywała człowieka, który grzecznie chciał zasięgnąć informacji. Nic, tylko nagrać jej ''wiązankę" i podsunąć zwierzchnikom.


Jeszcze się nie nauczyli że konkurencja czyha


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 9:09 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo

Rejestracja: 06 kwie 2006, 22:37
Posty: 1428
Lokalizacja: Zgorzelec-Ujazd
Konkurencja zadnej informacji nie ma a i godziny odjazdu zależą od napełnienia, A kierowca w busie do Wrocławia jak nie słyszy właściciel to potrafi zachęcic do wyjścia "jak ma się jakieś wąty".


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 13:48 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 06 lip 2006, 12:24
Posty: 489
Lokalizacja: Zgorzelec
Ernesto pisze:
xionc pisze:
Sklep PORTAL na ul.Luzyckiej i ich paragony wazne do godziny 14 :shock:


Jak to do 14?
Czyli po 14 ,czy nawet za 6 miesięcy z reklamacji nici.
Nie mam czasu teraz szukac .Są w sieci przepisy i rozporządzenia na temat reklamacji, i z tego co pamietam, to jeśli producent nie przewidział inaczej to reklamacja na podstawie paragonu jest możliwa rok od czasu zakupu.
Może mają taki program do sprzedaży i drukuje im taką pierdołę,ale ciakwe.


Do 14 tego samego dnia w ktorym nastapil zakup.

Pan w sklepie byl uprzejmy wytlumaczyc ze on takie polecenie dostal od wlasciciela i nic nie moze zrobic.
Smiech na sali po prostu zdecydowanie proponuje nie dokonywac zakupow w tym przybytku.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 14:46 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 21 lut 2006, 11:02
Posty: 17
Co do okresu odpowiedzialnosci przez sprzedawce za zakupiony przez was towar to informuję was ze sprzedawca odowiada z tytułu ustawy 2 LATA - art. 10 ust.1 ustawy z dn. 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) :!:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 15:01 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 01 sty 2006, 23:20
Posty: 632
Lokalizacja: Slumsy :o
Zadzwoniłem dziś do:
Cytuj:
Portal. Sklep z art. do wykończenia wnętrz
0 75 775 74 10
59-900 Zgorzelec, Łużycka 28a
pow.zgorzelecki, woj.dolnośląskie


z zapytaniem, o co chodzi z tymi paragonami , które _pozwalają_ reklamowac towar tylko do 14.00 tego samego dnia.
Niczego w podobnym stylu nie usłyszałem-jako potwierdzenie.
Istnieje taki tryb, i funkcjonuje:
1.Towar zakupiony, ale "moze nie pasować". Klient otrzymuje NIE paragon (zaksięgowany) tylko Dowód Zakupu KP.
Gdy zwraca- po np. dwu dniach (towar) ;) oddaje KP, otrzymuje gotówkę. Bez problemów.
2. Towar zakupiony, ( i zaksięgowany paragonem, fakturą,na kasie)ale się okazało po dwu dniach (np.), ze nie pasuje- towar można oddać, ale własciciel na takie zwroty patrzy _krzywo_. Choć droga trudniejsza, jest możliwa.
3. Towar zakupiony, zaksięgowany na kasie, i okazuje się -wadliwy. Reklamacja -jak najnormalniej jest przyjmowana, i bez żadnych "do 14.00" ale w całym okresie gwarancyjnym.

Czy ja mam złe podejrzenie,ze w tym całym galimatiasie, ktoś coś gdzieś źle zrozumiał?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 sie 2006, 20:59 
Offline
pismak
pismak

Rejestracja: 06 lip 2006, 12:24
Posty: 489
Lokalizacja: Zgorzelec
Moze zaszlo jakies nieporozumienie, nie wykluczam, aczkolwiek mily pan z obslugi byl uprzejmy poinformowac ze przyjmie reklamacje tylko do 14, po dluzszej dyskusji zgodzil sie wydac kp.
W ogole z tym sklepem mialem juz rozne przygody, miedzy innymi: towar ktory zgodzili sie przechowac(byl zaplacony) zniknal z magazynu :shock:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2006, 19:58 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 11 wrz 2006, 19:42
Posty: 19
Lokalizacja: stąd
Witam,

no to i ja trzy groszę dorzuce o dyskusji o tym sklepie :
- nie kupię tam juz nic , co więcej , będę odradzał innym .

24.07.2006 zamówiłem drzwi , metalowe do kotłowni za 1260 zł - miały byc za 2-3 tygodnie , znając realia założyłem ( jak widac zbyt optymistycznie ) , że będą pewnie po 4 . Minęły 4 tygodnie , nic - drzwi dalej nie ma , a w sklepie zapewniają mnie że monitują . Monitowanie wygląda tak , że obiecują zadzownic do producenta / dystrybutora , uzyskac informację , a następnie oddzwonic ......taaak . Ani razu się to nie zdarzyło , za to ciągle wydzwaniełem ja - coraz bardziej zirytowany . A jak dzwoni zirytowany klient to co ? To sie odkłada słuchawkę i nie podchodzi do telefonu , albo odkłada telefon i linia zajęta ..... Pomijam , żenujące juz tłumaczenia że nie zadzwoniono do dystrybutora/producenta , bo sprzedawcę głowa bolała . Mineło 6 tygodni i dalej nic - zamiast rzetelnej informacji , że nie da się zrealizaowac ( dalej nie wiem tak naprawdę dlaczego ) zlecenia , którą powinienem otrzymac po 3-4 tygodniach , dalej czekaja sam nei wiem no co i oczywiście nic konkretnego się nie dowiaduje .

11 września , czyli po 8 tygodniach zmarnowanego czasu , telefonów i nerwów nie mam drzwi - łaskawie dostaje zwrot zaliczki i nie słysze nawet przepraszam .......


Wnioski możecie sobie wyciagnąc sami - mam nadzieje że w końcu otworzą jakis market budowlany w okolicy i moze w tych naszych zgorzeleckich pseudofirmach się czegos nauczą .

Żeby było jasne kupuje towar w wielu zgorzeleckich firmach( budowa domu ) :
Poromer ( dawny As) , Pomorski , Timex , również Portal , ale budowlany ( koło POMu) i nie mam zastrzeżeń - no ceny mogły by byc niższe , obsługa w porządku , realne przedstawienie sprawy - ale jak w Poromerze powiedziano że będę czekał 6 tygodni na drzwi wejściowe ( OD PRZODU ) to były po 5 tygodniach i 3 dniach i tyle .

pozdrawiam


zain



--------------


zain@zgorzelec.com


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..