Serdecznie witam na forum -
jest to moj pierwszy post - i od razu w tym temacie ......
Nie polecam nikomu - zakupu mebli w firmie Arnotrans - Arno Meble w Zgorzelcu - a dlaczego?
Zamowilem w styczniu tego roku u nich kuchnie (wykonywana nie na zamowienie - lecz skladana z gotowych elementow - dlatego czas realizacji zamowienia mial wynosic 1 tydzien).
Wszystko potoczylo sie inaczej - po tygodniu przewieziono wszystkie korpusy mebli - i czesc elementow wykonczeniowych - lecz brak frontow !
Zapewniono mnie ze to kwestia okolo tygodnia !
Mamy prawie polowe maja - i do dzis frontow mebli nie mam - po wlascicielu firmy i pracownikach problem po prostu splywa - nie sa w stanie - nawet - sie ze mna skontaktowac i wyjasnic sytuacje - twierdza ze - istnieje problem z produkcja frontow przez producenta ...
lecz co mnie to interesuje - zawarlem umowe z firma Arnotrans.....
Pisemnie - zazadalem wyjasnien i zadoscuczynienia - z powodu - opoznienia w formie - upustu cenowego ..... nic z tego - w zadnym wypadku ..... nie zgodzili sie ! ani nie zaproponowali zadnego innego rozwiazania - wedlug hasla KLIENT NASZ PAN !
Sprawa trafila w tym tygodniu - do rzecznika spraw konsumenta - teraz ten za mnie bedzie sie staral - o czesciowa rekompensate - zobaczymy co z tego wyniknie !
Do dzis frontow nie mam
- kuchnia od poczatku lutego stoi niekompletna ! wlosy sie jeza !
Rozumiem ze problemy moga byc - lecz oczekiwalbym - jekiegokolwiek zainteresowania -
ze strony firmy - ale po co - przeciez mieszkamy w polce - gdzie na opak zasada panujacym na swiecie - klient jest wrogiem !
Dlatego - NIE POLECAM KUPNA MEBLI W FIRMIE ARNO MEBLE na ul. Emilii Plater 5. w Zgorzelcu !
Pozdrawiam
Sebek
p.s. szkoda ze ten watek - jest moim pierwszym postem na forum - ktore od dluzszego czasu obserwuje !
SPROSTOWANIE ! napisane dnia 11 czerwca 2007 roku - przez Sebek
W poscie sie pomylilem co do daty zamowienia mebli - nie zawarlem umowy w styczniu lecz
w lutym.
Po interwencji rzecznika spraw konsumenta (pismo do firmy ARNO Meble) - doszedlem do porozumienia - ze sklepem ARNO Meble. Otrzymalem bonifikate pieniezna - spelniajaca moje oczekiwania. (Szkoda tylko ze dopiero po pismie rzecznika).
Fronty mebli trafily w koncu do mnie - i jestem z calosci zadowolony.
Prosba do firmy ARNO Meble - na przyszlosc: prosze sie bardziej starac i interesowac klientem - nie dochodzilo by wtedy na pewno do takich (w sumie niepotrzebnych) sytuacji.
Pozdrawiam
Sebastian