Dzisiaj jest 21 lut 2020, 9:13

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1521 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 19 lip 2005, 9:57 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sty 2005, 10:05
Posty: 146
Lokalizacja: Zgorzelec
boryseck czy jakos tam sluchaj kazdy obywatel tego pieknego kraju ma prawo robic zdjecia na ktorych jest widoczne dokonanie przestepstwa lub wykroczenia. tak wiec nie zdziw sie ze jezeli bedziesz parkowal jak łoś to twoja fota sie gdzies znajdzie . a jezeli chodzi o parkowanie wieksza czescia na chodniku bo sie boisz ze ci ktos tyl auta porysuje to polecam naprawde. bedzie szedl sobie taki nerwowy tatus i gwaratuje ci ze sie po masce przebiegnie. ojj ludzie ludzie. badzmy dla siebie ludzmi a dopiero pozniej łosiami :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lip 2005, 10:16 
Offline
rekrut
rekrut
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2005, 20:08
Posty: 34
Lokalizacja: Zgorzelec
"Ł O Ś"
Bardzo podoba mi się to określenie jest zajefajne i pasuje jak ulał do tego pana i jemu podobnych. :lol:
Proponuję takie oto hasło:
Wszystkie łosie - na kurs prawa jazdy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lip 2005, 20:48 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 30 sty 2005, 22:37
Posty: 20
Lokalizacja: Zgorzelec
Buraka to sobi8e znajdz w rodzinie !!!!!.I licz sie ze slowami .
Odnosnie tegho rysowania to wyobraz sobie ze przerysowali mi lolesie cale auto i po dwoch dniach dostali zwolnienia lekarskie na 5 tygodni z powodu "POŁAMANYCH RĄCZEK " tak wiec zapraszam rysuj do woli ja ci nie broni , tylko potem nie wiem czy czlowiek z obiema raczkami w gipsie posty bedie mogl pisac ?? I widzisz parkuje dalej w tak karygodny sposob :lol: .

A do twoich wypowiedzi TUKA nawiaze jak tylko dostane odpowiedz od odpowiedniej osoby :)
POZDRAWIAM


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lip 2005, 20:57 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sty 2005, 10:05
Posty: 146
Lokalizacja: Zgorzelec
kolezko od straszenia to sa duchy. powiem ci tak ze to swiadczy tylko i wylacznie o twoim naprawde bardzo zejefajnym podejsciu do sprawy. zycze ci wszystkiego dobrego oby twoje piekne BMW i zel na wlosach lsnil jak najdluzej i zeby ci wszystko sie tak prosto i rowno ukladalo jak drogi po ktorych jezdzisz. pozdrawiam i klaniam sie nisko
amen


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lip 2005, 21:07 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2005, 11:16
Posty: 2380
Lokalizacja: Zgorzelec
O i tu się mylisz Borysku pyskaczu. Bo nigdy nie wiesz na kogo trafisz. Np. gdybys tak na mnie trafil to... Zreszta co ja tu dużo piszę, od straszenia są łosie co nie umieją auta porządnie zaparkować. :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lip 2005, 21:22 
Offline
VIP
VIP

Rejestracja: 03 sty 2005, 0:32
Posty: 3636
Lokalizacja: Warszawska 15
kacja trwa - przylacz sie ! :D

nic nowego nie wymslilismy, a fotki ludzie robia... ojej, borys ile bedziesz mial kasy od nich ! :D

http://www.nieparkuj.pl/

polecam zwlaszcza polowanie na łosia

tutaj:
http://www.nieparkuj.pl/galeria_stada.php


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lip 2005, 9:12 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2005, 11:16
Posty: 2380
Lokalizacja: Zgorzelec
No teraz ja.
Właśnie wyskoczyłem na małe polowanko na rogaciznę. Po przejściu kilkuset metrów, z miejsca ustrzeliłem dwóch takich co zasady ruchu drogowego i najzwyklejszą kulturę mają schowana głęboko w ...
Ten np. zablokował innego parkującego na ponad dziesięć minut, bo taką miał ochotę i nic go nie obchodziło że człowiek chce zwyczajnie wyjechać z parkingu:
www.zinfo.hostings.pl/viper126pzgc/auta/01.jpg

Ten zaś, zajął swoim autem cały chodnik, nie przejmując sie pieszymi. Wyobraźcie sobie taką sytuację:
Niewielkiego wzrostu dziecko, idzie sobie chodnikiem, napotyka na swej drodze zaparkowany samochód, aby go ominąć wychodzi na ulicę, jak to u niektórych dzieci bywa, robi to niezbyt uważnie... Stąd już niedaleko do tragedii.
www.zinfo.hostings.pl/viper126pzgc/auta/02.JPG
Głupota i bezczelność ludzka jednak nie ma granic. :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lip 2005, 10:39 
Offline
rekrut
rekrut
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sty 2005, 17:16
Posty: 80
Lokalizacja: Leeds
kolega boryseck chyba też miał ręce połamane, bo coś mu z pisownią na klawiaturze ciężko idzie, czyżby jakiś wkurzony pieszy przetrącił mu przeszczepy? :D Jeszcze parę razy i nie będzie mógł prowadzić swojego zardzewiałego cacka... :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 lip 2005, 12:42 
Offline
rekrut
rekrut
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2005, 14:52
Posty: 19
A ty boryseck to już zapomniałeś, co na innym miejscu w forum napisałeś?

"Tak wiec mieszkam na umicy ogrodowej , jest ulica jedno kierunkowa , w jednym z domow gospodarze wynajeli pietro i wprowadzila sie tam niby jakas pani "UZDROWICIELKA" (taka z niej uzdrowicielka jak ze mnie TEWRORYSTA:) no i zjezdzaja sie tam do niej ludzie i staja na ulicy (jezeli nie zapomnialem dodac ze na ulicy obowiazuje bezwzgledny ZXAKAZ PARKOWANIA ) . Ulica jest waska i z trudem sie mijaja 2 auta , moje pierwsze kontakty ze straza miejska mialo miejsce wlasnie w zwiazku z lamaniem tego zakazu..." :twisted:

Skleroza ci dolega czy co?

A tak nawiasem mówiąc, fajna ortografia! :o


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lip 2005, 10:49 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 19 sty 2005, 8:52
Posty: 21
Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Odpowiedź prawna:
TABLICE POJAZDU I ZDJĘCIE TWARZY KIEROWCY

"Czy w gazecie można zamieścić zdjęcie samochodu z widoczną tablicą rejestracyjną oraz kierowcy, gdy ten popełnił wykroczenie drogowe?

Zdjęcie samochodu z widoczną tablicą rejestracyjną można w takiej sytuacji publikować bez przeszkód. Należy natomiast unikać publikowania zdjęcia twarzy kierowcy, chyba że na zdjęciu jest kilka samochodów i człowiek jest tylko jednym z wielu widocznych elementów zdjęcia."

patrz też http://www.freepress.org.pl/pk2.html
Pozdrawiam wszytskich myśliwych. zapraszam pod starostwo. Można upolować fajne okazy z wielkimi rogami. Z samej władzy łosiej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lip 2005, 11:02 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2005, 11:16
Posty: 2380
Lokalizacja: Zgorzelec
Pioti dzięki za informacje. Tzn. że wczoraj niepotrzebnie wystąpiłem do naszego szanownego Admina o zakrycie tablic na zdjęciach nieprawidłowo zaparkowanych pojazdów. Z tego co mi wiadomo na szczęście zostały oryginały tych fotografii.
Więc panowie - ostro do roboty, prawo stoi po naszej stronie. :D



22.07.2005. Polowania ciąg dalszy;

Tutaj pani Łoś w swej błyskotliwości postanowila zaparkować swoje piekne autko wprost na przejściu dla pieszych na ul. Poniatowskiego:
www.zinfo.hostings.pl/viper126pzgc/auta/03.jpg

Na tym zaś zdjęciu widać że Łosie lubią się poruszać w grupach. Jeden zaparkował, zajmując cału chodnik, w dodadku na łuku co zwiększa powodowane przez niego zagrożenie. Drugi zaś (kobietka) postanowiła zaparkować sobie auteczko obok, wprost na środku skrzyżowania, też zresztą na łuku. Akcja ta miała miejsce także na ul. Poniatowskiego:
www.zinfo.hostings.pl/viper126pzgc/auta/04.JPG

Tu znów na środku chodnika, obok Tawerny na ul. Broniewskiego:
www.zinfo.hostings.pl/viper126pzgc/auta/05.jpg


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 lip 2005, 17:26 
Offline
obserwator
obserwator

Rejestracja: 12 cze 2005, 21:32
Posty: 127
Lokalizacja: Zgorzelec
No i ja dorzuce dziś jednego:
http://www.zinfo.hostings.pl/Ajron/nie_parkuj/001.jpg
Ktoś z wózkiem miałby nie lada problem przecisnąć się z lewej strony łosia albo musiałby zaryzykować wejście na ulice. Zza tej górki wyskakują czasem auta tak jak na wyścigach z hopki :shock:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 lip 2005, 19:58 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2005, 17:57
Posty: 534
kurde, gwóźdź mi się już stępił od rysowania karoserii, może faktycznie trza by spróbować innych metod, chłopaki jestem razem z wami 8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lip 2005, 22:07 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 18 lut 2005, 13:58
Posty: 17
Fajny pomysl, akcja super, juz nie mozna zniesc bezmyslnosci i braku wyobrazni zgorzeleckich pseudo kierowcow. Mowie pseudo bo normalni wiedza jak sie zachować. Prosze was jednak nie kompromitujcie sie fotkami zamieszczonymi powyzej. Wydaje mi sie fotki te robil przyslowiwy niedzielny kierowca lub ktos zupelnie nie zwiazany z motoryzacja. Mysle ze wazniejsza sprawa jest prezentacja kierowcow ktorzy np. na ul. Warszawskiej gdzie znalezc miejsce parkingowe jest niezla sztuka parkuja tak ze zajmuja miejsce ktore powinno wystarczyc na przynajmniej trzy samochody, lub zajmuja miejsca dla inwalidy. Mysle ze pokazywanie samochodow stojacych na chodniku jest rzecza poprostu smieszna - z kazdym rokiem w naszym miescie przybywa samochodow, a miejsc parkingowych niestety nie.


Ostatnio zmieniony 23 lip 2005, 0:00 przez slawekbx19@interia.pl, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 lip 2005, 22:28 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2005, 11:16
Posty: 2380
Lokalizacja: Zgorzelec
Powiem jak Sławek do Sławka.
To znaczy że co ? Piesi mają fruwać nad pojazdami tarasującymi chodniki i przejścia dla pieszych ? Według mnie ilość samochodów w naszym mieście nie jest tu usprawiedliwieniem. Ja np. kilka dni temu aby znaleźć miejsce parkingowe pod ZINFO (wspomniana przez Ciebie ul. Warszawska) objechałem trzy razy dookoła ulicami Staszica i Domańskiego aż wreszcie znalazłem.
Trzeba mieć trochę rozumu. Może jestem jakimś wyjątkiem, ale ja nigdy nie zaparkuję "na pałę" jeżeli nie ma gdzie tego zrobić bez naruszania swobody innych uzytkowników ruchu, czy to pieszych, czy zmotoryzowanych. Owszem można zaparkować na chodniku, czy w innym miejscu, które na codzień do tego nie służy, ale tak aby nie łamać w ten sposób przepisów i zasad międzyludzkich, zdrowych zachowań.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1521 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 102  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..