forum.zgorzelec.info
http://forum.zgorzelec.info/

Problem z mBankiem - czy tylko ja mam pecha?:)
http://forum.zgorzelec.info/viewtopic.php?f=61&t=2758
Strona 1 z 1

Autor:  gobo007 [ 16 sty 2008, 20:05 ]
Tytuł:  Problem z mBankiem - czy tylko ja mam pecha?:)

Hej
Dzis od rana bebnia w telewizji, ze jest problem ze strony Visy i klienci kilku bankow, w tym BRE Banku (mBank, Millenium) moglo miec zle zaksiegowane wyplaty, jesli wybierali pieniazki z bankomatow 14 stycznia.
Oczywiscie pech chcial, ze zaliczylem sie do tych szczesliwcow i wyplate z bankomatu policzono mi 16 razy. Efektem jest debet na koncie na 5tys.zl i blokada srodkow (jasne, moge skorzystac z kredytowki, ale marna to pociecha). Jestem ciekaw, czy ktos z Was tez dzis sie zdziwil probujac wybrac kase z bankomatu, placac w sklepie, czy na stacji benzynowej?
Problem zaczal sie wczoraj wieczorem, do teraz nic sie nie zmienilo, niby najpozniej do polnocy problem zniknie...
Pozdrawiam
Piotrek

Autor:  Andzia from Lubań [ 17 sty 2008, 11:23 ]
Tytuł: 

"Stanowisko mBanku w sprawie nieprawidłowo zaksięgowanych wypłat z bankomatu
Zespół mBanku Aktualności,

Jeszcze dziś mBank przywróci prawidłowy stan kont wszystkim Klientom, których dotknęły problemy związane z błędnymi danymi z VISA.

W związku z przesłaniem do banków w Polsce przez Visa Europe błędnych danych rozliczeniowych, na rachunkach Klientów zostały niewłaściwie zaksięgowane niektóre rozliczenia transakcji kartowych dokonanych w bankomatach 14 stycznia 2008 roku. Problem nie dotyczył wypłat z bankomatów Sieci Euronet.

Błędne księgowanie ujawniło się najszybciej w mBanku - spowodowane jest to faktem, iż mBank, dzięki najnowocześniejszemu systemowi bankowemu najszybciej przetwarza codzienne dane z VISY. Każdego popołudnia VISA przesyła pliki z danymi o transakcjach kartowych z dnia poprzedniego i po zaledwie 2-3 godzinach Klienci mBanku mogą zobaczyć te dane już na swoich rachunkach. W większości banków w Polsce, proces ten rozpoczynany jest dopiero następnego dnia po otrzymaniu informacji z VISA. Dlatego też w przypadku pozostałych banków nieprawidłowości będą widoczne z opóźnieniem, albo wcale, jeżeli przetworzenie błędnych danych zostało wstrzymane po sygnale z VISY o wystąpieniu problemu.

mBank podjął natychmiastowe działania w celu wyjaśnienia sytuacji i jak najszybszego przywrócenia prawidłowego salda na rachunkach Klientów. W godzinach popołudniowych rozpoczął się proces wycofywania wszystkich obciążeń transakcji kartowych dokonanych zarówno w punktach handlowych, jak i poprzez wypłaty w bankomatach (łącznie z prowizjami) zaksięgowanych w dniu 15-tego stycznia. Działanie to ma na celu przywrócenie pierwotnego salda na rachunkach naszych Klientów i jak najszybsze umożliwienie korzystania ze swoich środków. Klienci mogą być pewni, iż nieprawidłowości związane z błędnym saldem zostaną skorygowane do końca dnia 16 stycznia br. Po otrzymaniu plików z prawidłowymi danymi o transakcjach kartowych rachunki klientów zostaną obciążone poprawnymi kwotami.

Informacja o zaistniałej sytuacji została opublikowana w serwisie internetowym mBanku, a także na mLinii. Do Klientów, których ten problem dotyczy, bank rozesłał wiadomości SMS, maile oraz komunikaty widoczne w systemie transakcyjnym po zalogowaniu. Dodatkowe aktualne informacje można znaleźć na stronie internetowej mBanku .

mBank zapewnia, że ewentualne reklamacje Klientów związane z niepożądanymi skutkami zaistniałej sytuacji będzie rozpatrywał indywidualnie."

Gobo mam nadzieje, ze Ci wyrownaja, wspolczuje....ja na szczescie nie wybieralam, a rowniez mam konto w mBanku, ale widze, ze wszystko wstrzymane na koncie i narazie nic nie ksieguja, pewnie wyjasniaja....

Autor:  gobo007 [ 17 sty 2008, 16:44 ]
Tytuł: 

Kase przelano mi z powrotem, nawet kilkaset zlotych wiecej. Korekta w druga strone ma tez odbyc sie w ciagu kilku godzin.
Pozdrawiam
Piotrek

Autor:  aleksander [ 17 sty 2008, 22:44 ]
Tytuł: 

temat rozwiązany, a więc może być zamknięty.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/