yARO_81 pisze:
lolekbass, to jest ogolnie tak, ze Ci ktorzy grzebia w kompach w celach tuningowych czesto usuwaja tez DPFy. Do tego trzeba miec sprzet a nie zwykly interfejs diagnostyczny i duuuza wiedze na temat budowy kodu, ktory siedzi w kompie. Mechanika to juz pikus.
Dokładnie tak - trzeba kogoś z głową i doświadczeniem
Ja muszę kogoś znaleźć dość szynko bo mi komp krzyczy że mój filterek już się pomału zapycha.
"risk of particle filter clogging"
Zadzwoniłem do serwisu Peugeota i zaśpiewali mi za ten filtr 4tyś + robocizna a całkowite usunięcie we wrocławiu w warsztacie z dobrą opinią to 1200zł - więc decyzja prosta.
Wiem że mógłbym kupić ten filtr za jakieś 1000zł na allegro + kilka stówek za robotę i też by było ale auto ma już 200tyś i już niedługo znów bym musiał dolać płynu do katalizacji a to znów 500zł
Tak więc muszę to ustrojstwo usunąć raz na zawsze.
Jest jeszcze jedna rzecz - kiedyś dużo śmigałem po autostradach teraz więcej śmigam po wioskach i filtr nie ma warunków do regeneracji