Dzisiaj jest 28 sty 2021, 16:41

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 417 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 11:05 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2007, 12:05
Posty: 5134
Lokalizacja: Zgorzelec /Jerzmanki
yARO_81 pisze:
Wychlodzenie mniej by bolalo


Panowie - wychłodzenie sprzętu nic nie boli... Najwyżej trzeba zapas akku przygotować.
Gorzej z naszym wychłodzeniem ;)

yARO_81 pisze:
szybkie ogrzanie i skropliny.
Powrot do ciepla jest bardziej niebezpieczny. Szybki oczywiscie...


Oczywiście - są pewne zasady do przestrzegania i wtedy mamy spokój.
Co nie zmienia faktu , że i tak chyba wiosną lepiej ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:43 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 21:10
Posty: 804
Lokalizacja: San Francisco
No właśnie nie wyobrażam sobie za bardzo, żebyśmy stali przez kilka godzin na dworze w taki mróz , a jeśli mieli byśmy chować się co jakiś czas do auta żeby się zagrzać, to sprzęt musiał by zostawać na zewnątrz bo od razu para na szkłach murowana. Wiosna jednak – to jest to.
Oto kilka maszyn z dziś. Choć pogoda jak zwykle pozostawiała wiele do życzenia, fotki są jakie są.
UL986 --E 12.06 ETD12 A6-EHL - salonka
Obrazek
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6727781&nseq=43

UL986 --E 12.24 JAI225 VT-JWP
Obrazek
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6919187&nseq=4

UL986 --E 12.47 ETD16 A6-ETA - salonka
Obrazek
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=5986736&nseq=44

UL986 --E 13.29 EK9952 N497MC
Obrazek
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6925048&nseq=5

UL986 --E 13.44 BAW125 G-CIVO – z ciekawą piłką na nosie :lol:
Obrazek
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6957717&nseq=2
CDN


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 21:54 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo

Rejestracja: 20 lip 2006, 9:05
Posty: 1247
Lokalizacja: Zgorzerlitz
MARUNIO pisze:
Wiosna jednak – to jest to.

No tym bardziej ze już w marcu może być ciekawie z pogoda


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 22:09 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 21:10
Posty: 804
Lokalizacja: San Francisco
W związku z dzisiejszym przylotem Miedwiediewa do Warszawki , jako ciekawostkę pokażę jego maszynę i jej wyposażenie.
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6872425&nseq=7
http://englishrussia.com/index.php/2007 ... nts-plane/
Normalnie GŁOWA BOLI!!! 8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 23:26 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
MARUNIO pisze:
jako ciekawostkę pokażę jego maszynę i jej wyposażenie
hm... :roll: to on nie lata tupolewem? ;) Ciekawe dlaczego? Pewnie się boi ]:->
a w tej sypialni na łóżkach, to też trzeba się pasami przypinać? :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 12:21 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 21:10
Posty: 804
Lokalizacja: San Francisco
turek pisze:
to on nie lata tupolewem?


Jak widzisz lata IŁEM. Może pamiętasz rok 1980 i 1987 jak spadały nasze Iły? Wychodzi na to że to też nie do końca bezpieczny samolot.
A jak to jest w powietrznej sypialni ? - hmm tego nie wiem :roll: - ale to nawet ciekawe zagadnienie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 21:43 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
MARUNIO pisze:
Jak widzisz lata IŁEM. Może pamiętasz rok 1980 i 1987 jak spadały nasze Iły? Wychodzi na to że to też nie do końca bezpieczny samolot.
No tak, ale u nas nie spadały iły 96-ste, tylko starsze modele, a ten z wyglądu to klasa maszyny coś koło Boeningów ;) Kiedyś na discovery leciał film dokumentalny o katastrofach tych naszych iłów, w obu przypadkach przyczyna była ta sama zmęczenie materiału, ukręcenie wału jednego z silników, pęknięcie na równe trzy części zamocowanego na nim koła turbiny i wyrzucenie tej części ogromną siłą odśrodkową, która oderwany ułamek z ogromną siłą wbija w silnik po drugiej stronie kadłuba i w jednej chwili samolot z trzech silników zdany jest tylko na jeden, na górze kadłuba :roll: o ile w roku 80, samolot był juz za nisko i jeden silnik nie miał szans wyciągnąć maszyny w górę, o tyle w 87, załoga zdążyła zawrócić z powrotem na Okęcie, jednak przelatujący do drugiego silnika oderwany ułamek powoduje pożar w tylnej części kadłuba, i w wyniku wysokiej temperatury dochodzi do roztopienia kółka, po którym ślizgała się linka od trymera, prawie już u celu, samolot traci całkowicie sterowność i spada na lasy kabackie :|


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 8:41 przez turek, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 11:34 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 21:10
Posty: 804
Lokalizacja: San Francisco
turek pisze:
oderwany ułamek z ogromną siłą wbija w silnik po drugiej stronie kadłuba i w jednej chwili samolot z trzech silników zdany jest tylko na jeden, na górze kadłuba


Hmm.. chyba tu wkradła się jakaś nie jasność. Obydwa nasze Iły, te co spadły, to były typy 62M. Te typy mają cztery silniki umieszczone po dwa,po obu stronach kadłuba, w tylnej jego części. Więc powinno być, że z czterech silników stracił trzy- oglądałem to.
Teraz już chyba nikt nie produkuje maszyn z silnikami umieszczonymi w ten sposób- oprócz małych, prywatnych.
Przyznam że miałem okazję dawniej przelecieć się TU-134 i IŁ62- nie zbyt dobrze wspominam te loty. Było niby bezpiecznie, ale dziwny strach dało się odczuć.
Te 96-tki co teraz były w Warszawie to stosunkowo młode maszyny (2004,2009) jednak coś w tej głowie mi zostało. Oczywiście to tylko moje zdanie. :roll:


Ostatnio zmieniony 08 gru 2010, 11:36 przez MARUNIO, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 gru 2010, 12:03 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2005, 10:11
Posty: 1840
Lokalizacja: Zgorzelec
MARUNIO pisze:
chyba tu wkradła się jakaś nie jasność. Obydwa nasze Iły, te co spadły, to były typy 62M. Te typy mają cztery silniki umieszczone po dwa,po obu stronach kadłuba, w tylnej jego części. Więc powinno być, że z czterech silników stracił trzy
racja :) Pokićkałem fakty :| jest dokładnie tak jak piszesz, z czterech stracił trzy, jakoś pisząc o tych iłach przed oczami miałem tupolewa z trzecim silnikiem u góry kadłuba 8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 19:03 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 21:10
Posty: 804
Lokalizacja: San Francisco
Cześć. Myślałem że nic już nie trafię w tym roku- myliłem się.
UL986 --E 13.48 SQ323 9V-SVN - nie wiem czemu fotka się nie otwiera :-(
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6860065&nseq=1
Obrazek

UL986 --E 14.30 KLM871 PH-BFG - nie znany mi jest powód dlaczego malowanie zostało delikatnie zmienione (na pewno zauważycie)
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=6941869&nseq=21
Obrazek
CDN


Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 19:12 przez MARUNIO, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 14:47 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo

Rejestracja: 20 lip 2006, 9:05
Posty: 1247
Lokalizacja: Zgorzerlitz
MARUNIO pisze:
Teraz już chyba nikt nie produkuje maszyn z silnikami umieszczonymi w ten sposób- oprócz małych, prywatnych.

... ja czasami lubię sobie polatać wirtualnie w FS2004... przeważnie sięgam po B777, ale czasami właśnie takimi małymi Learjetami śmigam ]:->

Obrazek

Obrazek

Tutaj Cesna 182s i Kraków Balice
Obrazek

Okęcie, RWY 15 (trochę wysoko ale to jedno z pierwszych lądowań)
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 14:48 przez Gero, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 18:29 
Offline
pismak
pismak
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 21:10
Posty: 804
Lokalizacja: San Francisco
Tak- wiem że są takie gierki. Ja niestety nie bawię się w to- chyba już z racji wieku :roll:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 19:48 
Offline
nałogowiec zinfo
nałogowiec zinfo

Rejestracja: 20 lip 2006, 9:05
Posty: 1247
Lokalizacja: Zgorzerlitz
MARUNIO pisze:
Tak- wiem że są takie gierki.

Gierki?... gierki to np Mario Bros.... to całkiem poważny symulator :P Wiadomo nigdy nie bedzie czyms prawdziwym ale...

MARUNIO pisze:
Ja niestety nie bawię się w to- chyba już z racji wieku :roll:

Nie przesadzaj... wielu, dużo starszych ode mnie (32) się w to bawi... nie żebym się pocieszał ]:-> szczególnie biorąc pod uwagę VatSim


Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 19:49 przez Gero, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 20:44 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2008, 18:21
Posty: 1551
Lokalizacja: Zgorzelec
Gero pisze:
(32)
?? :|


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 8:41 
Offline
VIP
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2007, 12:05
Posty: 5134
Lokalizacja: Zgorzelec /Jerzmanki
yARO_81 pisze:
??


:|

Co Cię dziwi kolego Jarek?
Gero to stary byk jest... ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 417 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 28  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..