Na PKP infrastruktura zarzadza jedna ze spolek: Polskie Linie Kolejowe S.A.
Namiary na nasz oddzial:
Oddział Regionalny we Wrocławiu
Dyrektor
Jerzy Dul
tel. (0-71) 717-33-00
fax (0-71) 717-59-95
ul Joannitów 13
50-525 Wrocław
e-mail: ir.wroclaw(at)pkp.wroc.pl
A z jaka predkoscia podazala drezyna - dosc szybko, czy wolno?
Moze wlasnie Ci zawodnicy cos podlaczali/uruchamiali? Oczywiscie nie zmienia to faktu, ze ktorys z nich powinien zabezpieczac przejazd, jesli sygnalizacja nie dziala prawidlowo.
Byc moze zrezygnowali z tego na takiej samej zasadzie, na jakiej ludzie nie zatrzymuja sie na STOP-ie. Zwalniaja, patrza ze nic nie jedzie i przejezdzaja. Moze tu sytuacja wygladala tak samo? Masa drezyny jest dosc mala, oczywiscie w porownaniu do lokomotywy i droga hamowania jest znacznie krotsza. Byc moze sama drezyna jest za mala, by uruchomic czujniki przed przejazdem?
Oczywiscie tak byc nie powinno:)
Sporo informacji znajdziesz tutaj:
http://www.swk.piib.org.pl/Aktyprawne/d ... st.zm..pdf
Jest to ROZPORZADZENIE MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ
z dnia 26 lutego 1996 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadac skrzyzowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowanie.
Mysle, ze mozesz napisac maila do PLK, podac godzine i date, a na pewno bedzie to sprawdzone. Z doswiadczenia wiem, ze do PKP lepiej wysylac polecone, bo maile czesto "gina" w niewyjasnionych okolicznosciach, a na maila zwrotnego mozna czekac do smierci:)