Dzisiaj jest 30 paź 2020, 17:10

Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 25 sie 2014, 13:47 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 25 sie 2014, 13:30
Posty: 2
Witam serdecznie,
Tydzien temu w nocy moje dwa rowery zmieniły właściciela :( Pewnie niektorzy z forumowiczów juz mieli w Zgorzelcu z tym doswiadczenie. Ma ktos jakis pomysł, albo kontakty gdzie mozna by ich spróbować poszukać? Oczywiscie przegladam aukcje w internecie.
Wiadomo, że nasi rodacy chodzą na rowery do Niemiec jak na grzyby :) Ale w Zgorzelcu to pewnie rzadziej sie zdarza i latwiej bedzie znaleźć. Gdyby ktos miał jakies kontakty i udałoby się je odzyskać, przewidziana jest nagroda pieniężna 200 zł!
Rowery z ramą miejska,
- czarny hercules rocco
- brązowy best park
Wartosc obu rowerow to okolo. 1500 zl + sentymentalna!

Pozdrawiam,
PawelW


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 sie 2014, 14:40 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2006, 9:49
Posty: 269
Lokalizacja: Zgorzelec, PN
Smótek i bul. Łączę się :(

Pochodź po "kasynach" i popytaj :).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 25 sie 2014, 16:09 
Offline
zinfoman
zinfoman
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2005, 11:16
Posty: 2382
Lokalizacja: Zgorzelec
Dziś będąc w pracy, widziałem małżeństwo narkomanów mieszkające koło "studzienki" (ul. Daszyńskiego) na podobnych rowerach do tych opisanych wyżej. Nie pamiętam nazw. Oba rowery były amortyzowane z przodu i z amortyzowanym wahaczem z tyłu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 sie 2014, 8:53 
Offline
rekrut
rekrut

Rejestracja: 25 sie 2014, 13:30
Posty: 2
No te moje nie mialy amortyzatorów z tyłu ale dzięki za cynk. Pokrece sie w tym regionie. :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 sie 2014, 9:18 
Offline
obserwator
obserwator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lis 2006, 9:49
Posty: 269
Lokalizacja: Zgorzelec, PN
@PawelW
Tudzież na jakiś skup złomu zajdź. Pitka "rower" onegdaj w ten sposób się odnalazł.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Support forum phpbb by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
NA FORUM OBOWIĄZUJE ZAKAZ UŻYWANIA FORM "PAN" oraz "PANI". Używamy tylko formy bezpośredniej.


Firma DGL - właściciel www.forum.zgorzelec.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub ccywilną..